تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عذر خواهی HTC برای تاخیر در انتشار اندروید 8 OREO

///عذر خواهی HTC از کاربران

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛HTC برای تاخیر در انتشار اندروید 8 OREO در اروپا عذر خواهی کرد.
نسخه آمریکایی HTC U11 بیش از یک ماه است که به اندروید 8 بروزرسانی شده است.متاسفانه مشتریانی که گوشی خود را از مناطق دیگر خریدند باید برای بروز رسانی زمان بیشتری صبر کنند.
HTC به تازگی از کاربرانش که دارای گوشی U11 هستند در اروپا عذرخواهی کرده است.به نظر می رسد بنا بر این بوده است که بروز رسانی HTC در همه جهان منتشر شود اما به دلیل برخی مسائل پیش بینی نشده، این اتفاق نیفتاده است.پیام زیر توسط htc منتشر شده است:

ما از تاخیر در ارائه بروز رسانی OREO برای عذرخواهی می کنیم.ما شروع به انتشار این بروز رسانی در سطح جهانی کردیم اما برخی پیچیدگی ها باعث تاخیر در انتشار ما در اروپا شد.لطفا همراه ما باشید(تحمل کنید). ما به زودی در حد ممکن به شما اطلاع خواهیم داد.

این کمپانی تایوانی همچنان در میان اولین کسانی است که آخرین نسخه اندروید را برای یکی از پرچمدارانش منتشر کرده است.

انتهای پیام/

عذر خواهی HTC از کاربران اروپایی U11



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عذر خواهی HTC برای تاخیر در انتشار اندروید 8 OREO»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..