تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان بازي هاي دوستانه تيم ملي قبل از جام جهاني روسيه

بر اساس برنامه ریزی فدراسیون فوتبال قرار است شاگردان کی روش تا پیش از جام جهانی روسیه، ۶ بازی دوستانه انجام دهند.

به گزارش شمانيوز، با توجه به اینکه تا شروع مسابقات جام جهانی 2018 بیش از پنج ماه زمان باقی‌مانده است بر همین اساس تیم های حاضر در این تورنمت درصدد هستند تا آخرین برنامه‌های خود را برای  آماده‌سازی هر چه بیشتر دنبال کنند.

با وجود 5 تیم آسیایی که به جام جهانی راه پیدا کرده اند به نظر تیم ایران در بین سایر هم قاره‌ای‌ها جایگاه ویژه‌تری را برخلاف سال‌های گذشته به خود اختصاص داده است.

طبق هماهنگی های صورت گرفته قرار است تیم ملی ایران در اسفند ماه سال جاری انجام 2 بازی دوستانه را در دستور کار قرار دهد و سپس راهی اردوی اروپایی شود. 25 اسفندماه پرو یکی از تیم‌های حاضر در جام جهانی رقیب تیم ملی ایران در تهران خواهد بود و شاگردان کی روش در آخرین روز سال در تهران به مصاف لیبی خواهند رفت.

همچنین با توجه به آغاز سال جدید شاگردان کی روش راهی فرانسه می‌شوند تا سوم فروردین در پاریس دیداری دوستانه با الجزایر برگزار کنند. برنامه بعدی تیم ملی فوتبال ایران پس از برگزاری دیدار دوستانه در فرانسه این است که آنها راهی قطر تا به این ترتیب از حضور یونان در این کشور استفاده کنند و هفتم فروردین با این تیم روبرو شوند.

از دیگر برنامه های ایران برای آماده سازی هر چه بیشتر در جام جهانی این خواهد بود که تیم ملی در 28 اردیبهشت سال آینده دیدار دوستانه ای مقابل ازبکستان کند و پس از این بازی ترکیه حریف دیگر تیم ملی ایران خواهد بود. دیداری که 7 خرداد برگزار می‌شود و بنابر شنیده‌ها تهران میزبان این رقابت است.

گفتنی است در بین سایر آسیایی‌ها تیم ژاپن هم تیمی است که تعداد بازی‌های دوستانه‌اش از سایر تیم‌ها بیشتر است. سامورایی‌ها در فروردین‌ماه برگزاری 2 یددار دوستان آن هم در 3 فرودین مقابل اوکراین و 7 فروردین برابر آرژانتین را در دستور کار قرار می دهند .

استرالیا و کره جنوبی هم در فرودین ماه با حضور در اروپا برای آماده سازی هر چه بیشتر دیدار دوستانه برگزار می کنند.استرالیایی‌ها 3 فروردین در خانه‌ی نروژ به میدان می‌روند. کره جنوبی هم در تلاش برای مهیاکردن دیدار در سوم فروردین است اما آنچه تا امروز قطعی شده است مصاف هفتم فروردین این تیم با لهستان در ورشو است.

نکته قابل توجه این است که تیم ملی عربستان تا به این لحظه هیچ برنامه ای برای برگزاری دیدار دوستانه نداشته است .





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان بازي هاي دوستانه تيم ملي قبل از جام جهاني روسيه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..