تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این سگ باوفا از قبر صاحبش دل نمیکند (عکس)

این سگ باوفا از قبر صاحبش دل نمیکند (عکس)

همیشه با وفا بودن سگ زبانزد است به گزارش ایران ناز برخی معتقدند که حیوانات نمی توانند مثل انسان ها احساساتی باشند و یا عاطفه ای به آن شکل بروز دهند در حالیکه اینطور نیست و بارها داستان های از دوستی انسان و حیوان شنیده ایم ، سگی که چند سال پیش صاحب خود را از دست داده با کارش این موضوع را ثابت می کند.

“اسماعیل اوتورک” اهل ترکیه سالها پیش طوله سگی رها شده و بی جا و مکان را پیدا کرد و تصمیم گرفت تا او را پیش خود نگاه دارد. اسماعیل از او مراقبت کرد و او را یکی از اعضای خانه ی خود دانست و نام “زوزو” را برایش انتخاب کرد.سالها زندگی و دوستی با این حیوان وفادار در سال 2014 بعد از فوت مرد ترک به پایان رسید اما سگ به این راحتی ها رضایت به جدایی و پایان دوستی نمی داد .

این سگ باوفا از قبر صاحبش دل نمیکند (عکس)

به گفته ی دوستان اسماعیل “زوزو” نیم توانست مثل حاضرین در مراسم تدفین گریه کند اما با چهره و حالت خود به خوبی ناراحتی اش را نشان می داد.از آن روز به بعد هر روز “زوزو” خانه را ترک می کرد و آخر شب باز می گشت و این کار او مدت طولانی ادامه داشت ؛ این رفتن و آمدن هایش برای همسر اسماعیل عجیب بود و هیچ کس نمی دانست که این سگ به کجا می رود تا اینکه پسر اسماعیل متوجه شد “زوزو” تمام اوقاتی که از خانه دور می شود

این سگ باوفا از قبر صاحبش دل نمیکند (عکس)

به قبرستان رفته و کنار مزار صاحب درگذشته اش ساعتها می ماند.قبر صاحب سگ باوفا مقصد هر روز اوست سالهاست از مرگ صاحب “زوزو” می گذرد و این گذر زمان از وضعیت مزار او مشخص است اما همچنان سگ باوفا هر روز به قبرستان آمده و کنار مزار اسماعیل می ماند. عکسهایی که پسر اسماعیل بدون آنکه “زوزو” متوجه باشد گرفته به خوبی احساسات و حالات او را نشان می دهد.

این سگ باوفا از قبر صاحبش دل نمیکند (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این سگ باوفا از قبر صاحبش دل نمیکند (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..