تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گوگل در هر ثانیه یک بلندگوی هوشمند گوگل هوم می‌فروشد

گوگل ادعا می‌کند که پس از شروع فروش اسپیکر هوم مینی، توانسته است در هر ثانیه یک بلندگوی هوشمند گوگل هوم به فروش برساند.

مقاله‌های مرتبط:

گوگل تا به حال رقم دقیقی از فروش بلندگوهای هوشمند خود منتشر نکرده است؛ از این‌رو برآورد فروش این دستگاه چندان کار آسانی نیست؛ اما اخیراً گوگل اطلاعاتی در این‌باره ارائه کرده است که تصویری واضح‌تر از تعداد فروش این بلندگوهای هوشمند به ما می‌دهد. بر اساس گفته‌ی این غول جستجو، از زمان آغاز فروش بلندگو‌های هوم مینی، که از ۱۹ اکتبر سال گذشته آغاز شده است، این شرکت توانسته در هر ثانیه یک دستگاه بلندگو‌ی گوگل هوم به فروش برساند.

اگر نگاهی دقیق‌تر به این گفته داشته باشیم، به‌ نظر می‌رسد که این شرکت توانسته است از بازه‌ی ۱۹ اکتبر سال ۲۰۱۷ تا آغاز سال ۲۰۱۸، موفق به‌ فروش ۶.۴ میلیون بلندگوی هوشمند شود. البته هنوز مشخص نیست چه تعداد از این رقم به بلندگوی هوم‌ مینی اختصاص دارد؛ اما با توجه به قیمت کم‌تر این نسخه، به‌ نظر می‌رسد که اکثر فروش به همین دستگاه اختصاص دارد.

گوگل در ادامه به گوگل اسیستنت اشاره کرد و از حضور آن در بیش از ۴۰۰ میلیون دستگاه خبر داد. این دستگاه‌ها شامل محصولات گوگل و شرکت‌های شخص‌ ثالث می‌شوند. براساس گفته‌ی این غول جستجو، استفاده از بلندگوی گوگل‌ هوم در ایام تعطیلات کریسمس نسبت به مدت مشابه پارسال، با افزایش ۹ برابری همراه بوده است.

در طرف دیگر، شرکت آمازون قرار دارد که جدی‌ترین رقیب گوگل در زمینه‌ی بلندگوهای هوشمند به شمار می‌رود. متأسفانه این شرکت تا به حال آمار دقیقی از فروش بلندگوهای‌ اکو خود منتشر نکرده است؛ اما سلطه‌ی آمازون بر بازار بلندگوهای هوشمند، امری است که اکثر تحلیلگران در آن اتفاق نظر دارند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گوگل در هر ثانیه یک بلندگوی هوشمند گوگل هوم می‌فروشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..