تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پست اینستاگرامی سید حسین حسینی پس از شکستن رکورد بیرانوند+عکس

پست اینستاگرامی سید حسین حسینی پس از شکستن رکورد بیرانوند+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسین حسینی دروازه بان استقلال که در چند هفته گذشته رقابت های لیگ برتر عملکرد مناسبی داشته است با انتشار پستی در اینستاگرام به شکستن رکورد کلین شیت (بسته نگه داشتن دروازه) رقابت های لیگ برتر واکنش نشان داد.

این رکورد حدود دو هفته پیش توسط علیرضا بیرانوند شکسته شد اما سید حسین حسینی با بسته نگه داشتن دروازه استقلال در دیدار این هفته مقابل تراکتور توانست رکورد تازه ای ثبت کند.

حسینی در اینستاگرامش نوشت:

"لطف خدا...
بيشتر خوشحالی من بخاطر اسم استقلال است كه روی اين ركورد ماندگار شد...
تشكر ويژه ميكنم از همه بچه های تيم كه از جان و دل برای اين موفقيت تلاش كردن مرسی از همتون..."

این رکورد پیش از علیرضا بیرانوند در اختیار آرمناک پطروسیان دروازه بان سابق سپاهان بود.

پست اینستاگرامی سید حسین حسینی پس از شکستن رکورد بیرانوند+عکس

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی حسینی پس از شکستن رکورد کلین شیت لیگ برتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پست اینستاگرامی سید حسین حسینی پس از شکستن رکورد بیرانوند+عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..