تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوب آهن برای دربی اصفهان، کامل می شود؟

۶۵۸۱۶۶

۳۱۰  بازدید

لیست خرید قلعه نویی برای نیم فصل لیگ برتر همچنان تکمیل نشده است.

ورزش سه: جدایی سه بازیکن سرباز در کنار جدایی علی حمام، اسماعیل شریفات و ایمان موسوی باعث شد تا ذوب آهن یکی از شلوغ ترین نقل و انتقالات زمستانی را داشته باشد. ذوبی ها در هفته های گذشته بختیار رحمانی، میلاد فخرالدینی و اکبر ایمانی را به لیست خود اضافه کردند اما همچنان تحرکات این تیم در بازار نقل و انتقالات ادامه دارد و امیر قلعه نویی امیدوار است تا فهرست مورد نظر او به زودی تکمیل شود.

جذب یک مهاجم هدف و گلزن مهم ترین اولویت قلعه نویی برای زمستان است و ذوبی ها طی روزهای گذشته مذاکرات زیادی با تیم های مختلف برای جذب مهاجم مورد نظر این تیم داشتند. شهباززاده از استقلال و آل کثیر از نفت تهران بازیکنانی هستند که بیش از سایر گزینه ها نام آنها در حوالی ذوب آهن شنیده می شود.

سرمربی ذوب آهن که در نیم فصل دوم تیم او شروع خوبی داشته امیدوار است تا پیش از دیدار هفته نوزدهم برابر سپاهان در دربی اصفهان تیم خود را تکمیل کند تا با شکست سپاهان، با روحیه بالاتری برای ادامه مسابقات و به ویژه دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آماده شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوب آهن برای دربی اصفهان، کامل می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..