تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه شریف

 اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه شریفبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی عضو قراردادی دانشگاه صنعتی شريف در سال 1396 اطلاعیه ای صادر کرد.

بدین وسیله به اطلاع همه داوطلبان متقاضی شركت در آزمون استخدامی عضو قراردادی دانشگاه صنعتی شریف در سال 1396 می‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 96/10/22 منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف‌ - نحوه‌ و زمان پرینت كارت شركت در آزمون

لینك مربوط به كارت و برگ راهنمای شركت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 96/10/20 بر روی سایت اطلاع‌رسانی این سازمان قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد كردن اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شركت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

بدیهی است برای شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون و هم چنین اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامی است.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

1- در صورت مشاهده مغایرت در اطلاعات مندرج در كارت ورودی با اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلبان می‌توانند بر اساس توضیحات ذیل كارت اقدام کنند. ضمناً داوطلبانی كه موفق به پرینت كارت شرکت در آزمون خود نیستند می‌توانند پنجشنبه مورخ 96/10/21 از ساعت8:30 الی12:00و 14:00 الی17:00 با در دست داشتن كارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عكس 4×3 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره واقع در: تهران، خیابان انقلاب، میدان فردوسی (به سمت میدان انقلاب)، بن بست شاهرود مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشكال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

2- چنانچه عكس الصاقی به كارت ورودی داوطلب با چهره وی مغایرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با 2 قطعه عكس و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار برای اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «1 فوق الذكر» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص مراجعه کنند. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

3- چنانچه عكس روی كارت داوطلب دارای اشكالاتی از جمله فاقد مهر و واضح نبودن عكس بود، ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4×3 و كارت ملی یا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «1 فوق الذكر» به نماینده این سازمان در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایند. موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

4- چنانچه شماره داوطلب شما چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می‌باشد مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «1 فوق الذكر» به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ی رفع نقص مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشكل برطرف گردد.

ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

تذكر: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنمای شركت در آزمون كه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار دارد پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.

ج- زمان و محل برگزاری آزمون

آزمون همه داوطلبان صبح روز جمعه مورخ 96/10/22 برگزار می‌ شود و فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا همه داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. آدرس محل برگزاری آزمون بر روی پرینت كارت شركت در آزمون داوطلبان درج شده است.

د - تذكرهای‌ مهم‌

1- زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار الزامی است.

2- در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس‌ ساعت‌ 08:00 (هشت) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

3- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و یا اصل شناسنامه عكسدار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.

4- مخدوش نمودن و پاره نمودن پاسخنامه، عدم ارائه پاسخنامه در زمان مقرر و تعلل در ارائه مدارک امتحانی ماهیتاً از مصادیق تخلّف و تقلّب محسوب می شود و با داوطلبان متخلف برابر با قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رسیدگی و برخورد خواهد شد.

5- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله كیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشین‌حساب، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اكیداً خودداری کنند. بدیهی است به همراه داشتن هر كدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون های سراسری رفتار خواهد شد.

در خاتمه اضافه می‌نماید كه داوطلبان در صورت لزوم می‌توانند سئوال یا سئوالات خود را در این خصوص از این تاریخ لغایت روز پنج شنبه 96/10/21 همه روزه بغیر از ایام تعطیل و در وقت اداری با بخش پاسخگویی اینترنتی این سازمان و یا شماره ‌تلفن 42163-021 در میان بگذارند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ زمان‌ برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه شریف»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..