تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آئین نامه امتحانات جامع دانشگاه آزاد ابلاغ شد

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی آموزشی دانشگاه آزاد خبر داد:

آئین نامه امتحانات جامع دانشگاه آزاد ابلاغ شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  مسعود صانعی مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای دانشگاه استان خوزستان گفت: در حوزه نظارت و ارزیابی آموزشی سازمان معتقدیم باید همانند یک پلیس وظیفه شناس و حاضر در صحنه عمل کرد تا واحدهای دانشگاهی با سرعت ایمن و مطمئن به حرکت رو به جلوی خود در افزایش کیفیت آموزشی بپردازند.

وی به تشریح روند کاری حوزه اداره کل نظارت و ارزیابی آموزشی دانشگاه پرداخت و گفت: به هر واحدی که در آموزش خوب و یا متوسط عمل کند، فرصت اصلاح سه ماهه داده شده و اگر در بازرسی های بعدی مشکلات برطرف نشده بود، تصمیم لازم گرفته و تعیین تکلیف می کنیم.

حضور فعال نظارت و ارزیابی آموزشی؛ دلیل اصلی کاهش مشکلات آموزشی

صانعی از حضور فعال نظارت و ارزیابی آموزشی در واحدها به عنوان یکی از دلایل کاهش مشکلات آموزشی نام برد و گفت: بزودی سامانه جامع نظارت و ارزشیابی آموزشی دانشگاه بصورت سراسری راه اندازی خواهد شد و در حال حاضر خوزستان به عنوان یکی از استان های پایلوت آزمایشی این طرح قرار دارد.

وی به اجرای طرح تعاون و بازمهندسی هیئت علمی در واحدهای دانشگاهی به عنوان یک ضرورت نام برد و گفت: تاکید بر عدم استفاده از اساتید در دروس و رشته های که تخصصی در آنها ندارند مورد نظر است.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی دانشگاه خاطرنشان کرد: در انتخاب مسئولین IT واحدها از افراد مطمئن و مورد وثوق بهره گیری شود تا خدای ناکرده نمره ای جابجا نشود.

رونمایی آئین نامه امتحانات جامع دانشگاه آزاد اسلامی در آینده ای نزدیک

صانعی از رونمایی آئین نامه امتحانات جامع دانشگاه آزاد اسلامی در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: به زودی آیین نامه امتحانات جامع دانشگاه ابلاغ خواهد شد و سازمان مرکزی دانشگاه تلاش دارد با برگزاری کارگاه هایی آموزشی، آئین نامه جدید ارتقاء اعضای هیئت علمی را نیز عملیاتی و اجرایی نماید.

صانعی به حضور موثر و نظارت مسئولین ارشد دانشگاه در برگزاری جلسات امتحانی دانشجویان تاکید کرد و گفت: حضور موثر هیئت رئیسه، روسای دانشکده ها و مدیران گروه های آموزشی می تواند سبب آرامش امتحانات باشد.

وی گفت: حضور خوب و مستمر مسئولین همیشه نجات دهنده دانشگاه ها بوده است و حوزه های آموزش، اداری مالی و دانشجویی می توانند با همکاری بین حوزه ای خود، ضمن موثر بودن در ایام امتحانات، شرایط آرام و مناسبی برای دانشجویان فراهم آورند.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی حضور اساتید را در جلسه امتحانی یک ضرورت و الزام برشمرد و گفت: قبلاً در این خصوص بخشنامه ای صادر شده و موکداً به حضور تمام اساتید در جلسات امتحانی تسریع و اشاره شده است، لذا معاونین آموزشی واحدهای دانشگاهی به دقت نسبت به اجرای این بخشنامه سازمان اقدام کنند.

صانعی تحویل سوالات اساتید به حوزه امتحانی واحد، تصحیح به موقع اوراق امتحانی، اعلام به موقع نمرات در تمام مقاطع تحصیلی، پرهیز از طرح سوالات نامتعارف، عدم تعطیلی امتحانات را مورد توجه و تاکید قرار داد.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی آموزشی دانشگاه، کشور ایران اسلامی را مملکت امام زمان (عج) برشمرد و گفت: برای استقرار این نظام خون پاک هزاران شهید نثار شده و باید ضمن هوشیاری تمهیدات لازم برای حفظ و صیانت از آرمان های بنیانگذار انقلاب و نائب بر حقش مقام معظم رهبری و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، شهدای هسته ای و شهدای مدافع حرم اندیشیده و دشمنان نظام اسلامی و ملت غیور ایران را مایوس نکنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آئین نامه امتحانات جامع دانشگاه آزاد ابلاغ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..