تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قصرهایی در چین که پس از گذر زمان ناپدید می شوند!

قصرهای برفی در چین , در این قسمت از هیلونگ جیانگ هنرمندان چینی با استفاده از تراش های ظریف و با دقت روی یخ از آن قصرهای زیبایی ساخته که همین موضوع موجب جذب گردشگران بسیاری در این فصل به شهر یخی می شود.

قصرهای برفی در چین

قصرهای برفی در چین , از سال ۱۹۶۳ برگزاری جشنواره ای به نام هاربین آغاز شد که طی آن در فصل زمستان، قسمتی کوچک از استان هیلونگ جیانگ چین، تبدیل به سرزمینی عجیب با سازه های یخی و نورهای رنگی می شود.

در این قسمت از هیلونگ جیانگ هنرمندان چینی با استفاده از تراش های ظریف و با دقت روی یخ از آن قصرهای زیبایی ساخته که همین موضوع موجب جذب گردشگران بسیاری در این فصل به شهر یخی می شود.

طبیعی است که با فرارسیدن فصل گرما این قصرها آب شده و به تدریج از روی زمین محو می شوند. در ادامه تصاویری جذاب و دیدنی که وبسایت “الایام” از این قصرهای بلورین به نمایش گذاشته را مشاهده کنید.

تصاویر قصرهای برفی در چین قصرهای برفی در چینقصر برفی در چین قصرهای برفی در چینقصری از برف در چین قصرهای برفی در چینسازه های برفی در چین قصرهای برفی در چینسازه هایی از برف

باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قصرهایی در چین که پس از گذر زمان ناپدید می شوند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..