تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمی شود بدون رفع تبعیض به جنگ فقر و فساد رفت +عکس

+عکس

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  کلید مبارزه با فقر، فساد و تبعیض را قفل کردن درهای پشتی ادارات و بانک ها دانست.

جلیلی با انتشار توییتی در باره تبعیض در ادارات و بانک ها نوشت:

"نمی‌شود بدون رفع «تبعیض» به جنگ فقر و فساد رفت. اگر مبارزه با فقر و فساد به نتیجه نمی‌رسد بدلیل تبعیض در برخورد و برخورداری ها است یعنی برای وام 5 میلیونی 8مدرک و 2ضامن لازم، ولی برای وام هزار میلیاردی یک تلفن!اگر میخواهیم مردم همچنان پشتوانه نظام باشند باید درهای پشتی را ببندیم"

"تبعیض یعنی ادارات و بانکهای ما یک در برای همه مردم داشته باشند و یک در برای باندهای ثروت و قدرت! کلید مبارزه با فقر، فساد و تبعیض قفل کردن درهای پشتی ادارات و بانکهاست و هر چقدر درهای پشتی بیشتری باز شود درهای بیشتری به روی مردم بسته خواهد شد."

+عکس

 +عکس

انتهای پیام/

انتقاد سعید جلیلی از وضعیت بانک ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمی شود بدون رفع تبعیض به جنگ فقر و فساد رفت +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..