تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت شهادت حسین علم الهدی از زبان آخرین بازمانده عملیات هویزه + فیلم

روایت شهادت حسین علم الهدی از زبان آخرین بازمانده عملیات هویزه + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از گذشت یک سال و نیم از پیروزی انقلاب و فراز و نشیب‌های بسیار آن، جمهوری اسلامی نوپا درگیر توطئه دیگری از جانب دشمنان شد. جنگ تحمیلی عراق به ایران فاجعه دیگری بود که گریبان ایران عزیز را گرفت. جنگی که با وجود خسارات جانی و مالی بسیار که از برخی شهرهای جنوبی مثل اهواز و خوزستان ویرانه‌ای برجا گذاشت، برگ دیگری از مقاومت و ایستادگی در تاریخ را ورق زد. مردان و زنان دلاور و جسوری که مردانه ایستادند و دفاع مقدس را ساختند. 

در میان آنها فرماندهانی بودند که با مدیریت و رهبری مثال‌زدنی‌شان حماسه آفریدند. فرمانده علم الهدی از شهدایی بود که با درایت خود بسیاری از عملیات را با پیروزی به انجام رساند. عملیات نصر معروف به هویزه از جمله اقدامات این شهید والامقام بود که در آن تمام رزمندگان جان باخته و به مقام رفیع شهادت رسیدند و تنها بازمانده آن جانباز شهید ایوب بلندی بود. ایوب بلندی رزمنده‌ای که به‌راستی معنای جدیدی از نامش را تعریف کرد. ایوب نماد صبر و استقامت است و ایوب بلندی با وجود ترکش‌های فراوانی که مهمان وجود نازنینش بود، صبورانه زندگی را تا لحظه شهادت تاب آورد. 

ویدئوی زیر بخش‌هایی از گفته‌های  شهید ایوب بلندی درباره عملیات هویزه و شهید علم الهدی است که شهید ایوب بلندی ماجرای چگونگی شهادت این فرمانده بزرگ را بازگو می‌کند. 

انتهای پیام/

آخرین بازمانده عملیات هویزه چگونگی شهادت حسین علم الهدی را بازگو می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت شهادت حسین علم الهدی از زبان آخرین بازمانده عملیات هویزه + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..