تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش چشمگیر رضایتمندي مشتريان بانک قرض الحسنه مهر ايران

اداره کل بازرسی و حسابرسی داخلی بانک قرض الحسنه مهر ايران با اشاره به اهميت رضايت مشتري به عنوان عاملي مهم در موفقيت استراتژي بانکداري در محيط پررقابت امروزي، از افزايش ۷۴ درصدي رضايتمندي مشتريان در سال جاري خبر داد.

به گزارش شما نیوز و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، یکي از عوامل رشد و توسعه اقتصادي کشورها وجود بانكهايي با كارايي وسلامتي بالاست؛ در اين راستا بانك قرض الحسنه مهر ايران تلاش مي كند تا با ارائه خدمات مطلوب، مطمئن و متناسب بتواند با برآوردن انتظارات و خواسته هاي مشتريان رضايت و وفاداري آنان را فراهم آورد.

این بانک، با ارائه محصولات متنوع، طرح های تسهیلاتي و خدمات بانکداري الکترونيك سعي دارد تا نيازهاي مشتريان خود را درك كرده و هر روز بهتر و بيشتر به كيفيت خدمات خود از طريق بانكداري الكترونيكي بيافزايد.

تولید خدمات جدید مبتنی بر اينترنت، مانند راه اندازي سامانه هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين، بهبود و بروز رساني موبايل بانک و گسترش زيرساخت هاي لازم براي اينترنت بانک، سبب شده است تا مشتريان بتوانند بيشتر امور بانکي خود را بدون حضور فيزيكي به شعب بانك قرض الحسنه مهر ايران انجام دهند.

بررسی گزارش شکایات دریافتي از مشتريان در آذر ماه سال ۱۳۹۶ در سطح کشور، نشان مي دهد که رضايتمندي مشتريان از عملكرد بانك و رعايت اصول مشتري مداري و تكريم ارباب رجوع، نسبت به همين دوره در سال گذشته بالغ بر ۷۴ درصد افزايش داشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش چشمگیر رضایتمندي مشتريان بانک قرض الحسنه مهر ايران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..