تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ظرفیت مناسب پست‌بانک‌ایران برای توسعه بانکداری الکترونیک

ظرفیت مناسب پست‌بانک‌ایران برای توسعه بانکداری الکترونیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرعامل پست‌بانک‌ایران در مراسم معارفه رؤسای ادارات‌کل توسعه بانکداری الکترونیک، آموزش، راهبری و نظارت برسامانه‌های نرم‌افزاری و مشاورمدیرعامل در امور فناوری اطلاعات گفت: این بانک ظرفیت مناسبی برای توسعه بانکداری الکترونیک و خدمات دارد.

  او در این مراسم ضمن بیان مطلب فوق افزود: اجرائی‌شدن این ظرفیت‌ها نیازمند همکاری و هماهنگی همه واحدها و کارکنان است.
فرحی اظهارداشت: جابجائی‌ها و انتصابات درراستای استفاده بهینه از تجارب و دانش همکاران در بخش‌های مختلف است تا بتوانیم در پیشبرد اهداف بانک نقش بهتر و مفیدتری داشته باشیم.
همچنین اسماعیل عسگری رئیس جدید اداره‌کل توسعه بانکداری الکترونیک، فتانه توحیدی رئیس جدید راهبری و و نظارت برسامانه‌های نرم‌افزاری و جمال مقصودی رئیس جدید اداره کل آموزش ضمن ارائه گزارش عملکرد در سمت‌های قبلی به تشریح برنامه‌های خود پرداختند.
گفتنی است: مدیران امور حراست، بازرسی و حسابرسی، سرمایه انسانی و پشتیبانی و امورهماهنگی حوزه مدیریت نیز در این مراسم ضمن تبریک به مدیران در سمت‌های جدید و تشریح اهداف جابجائی‌های مدیریتی بر لزوم تلاش مضاعف برای تحقق اهداف بانک تأکید کردند.
شایان ذکر است: درپایان این مراسم ابلاغ رؤسای جدید ادارات کل مذکور به آنان اعطاء و سامان کلاهدوز نیز به عنوان مشاورمدیرعامل در امور فناوری اطلاعات معرفی شد.

انتهای پیام/

بانکداری الکترونیک در ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ظرفیت مناسب پست‌بانک‌ایران برای توسعه بانکداری الکترونیک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..