تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئویی دیده نشده از فوتبال بازی کردن سید حسن نصرالله

فیلمی نایاب از فوتبال بازی کردن سید حسن نصرالله در جوانیبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه خبری اسپوتنیک عربی فیلمی بسیار جالب و نایاب از سید حسن نصرالله "دبیر کل حزب الله لبنان" منتشر کرد که وی را در حال فوتبال بازی کردن به تصویر کشیده است.

با توجه به قدیمی بودن این ویدئو و عدم برخورداری از کیفیت لازم ،شاید تشخیص چهره وی در میان بازیکنانی که او را همراهی می کنند، سخت باشد اما به هر حال تماشای این فیلم بی نظیر خالی از لطف نیست.

گفتنی است چندی پیش سید حسن نصرالله در مصاحبه با مجری برنامه"لعبةالامم" در شبکه تلویزیونی "المیادین" نیز از علاقه خود به بازی فوتبال سخن گفته و اینکه با تمام دغدغه هایش هر از گاهی این ورزش را دنبال می کند.

جالب است بدانید دبیر کل حزب الله لبنان در همان برنامه مبلغی که او به عنوان حقوق ماهیانه دریافت می کند را برای همه شفاف سازی کرد و گفت:هر ماه 1300 دلار حقوق می گیرم.

انتهای پیام/

ویدئویی زیرخاکی از فوتبال بازی کردن دبیر کل حزب الله لبنان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئویی دیده نشده از فوتبال بازی کردن سید حسن نصرالله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..