تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چیکن آلفردو را با گل کلم برنجی امتحان کرده اید؟

۶۵۴۵۳۶

۳۵۹  بازدید

معرفی سبزیجات به بچه‌ها می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد و بچه‌ها علاقه زیادی به غذاهای گیاهی نشان ندهند. راه حل چیست؟

برترین‌ها - ترجمه از الهام مظفری: معرفی سبزیجات به بچه‌ها می‌تواند کمی چالش برانگیز باشد و بچه‌ها علاقه زیادی به غذاهای گیاهی نشان ندهند. راه حل چیست؟ آن‌ها را با غذاهایی که بچه‌ها دوست دارند ترکیب کنید تا با طعم آن آشنا شوند.

طرز تهیه چیکن آلفردو با گل کلم برنجی 
مواد لازم:یک کیلوگرم گلچه خردشده گل کلم یک چهارم پیمانه روغن زیتون یک قاشق چایخوری پودر ریحان خشک یک چهارم قاشق چایخوری نمک یک چهارم قاشق چایخوری فلفل سیاه دو و نیم پیمانه برگ اسفناج تازه دو پیمانه مرغ پخته خرد شده ۴۰۰ گرم سس آلفردو دو قاشق غذاخوری پنیر پارمیزان نصف پیمانه پودر سوخاری
طرز تهیه:


۱ - دمای فر را روی ۴۰۰ درجه فارنهایت یا ۲۰۰ درجه سانتیگراد تنظیم کنید. گلم کلم‌ها را داخل خرد کن بریزید و آن‌ها را ریز کنید تا شبیه دانه‌های برنج شوند.

طرز تهیه چیکن آلفردو با گل کلم برنجی 


۲ - گل کلم‌های برنجی را در یک ظرف پخت پیرکس بریزید و دو قاشق غذاخوری روغن زیتون را روی آن بریزید و ریحان، نمک و فلفل را روی آن پاشیده و به مدت ۱۵ دقیقه بپزید.

طرز تهیه چیکن آلفردو با گل کلم برنجی 


۳ - اسفناج، مرغ و سس آلفردو را هم بزنید و با پنیر پارمسان مخلوط کنید. سپس پودر سوخاری و دو قاشق باقی مانده روغن زیتون را ترکیب کرده و روی مخلوط گل کلم بپاشید. ۲۰ تا ۲۵ دقیقه یا بیشتر تا زمانی که روی غذا قهوه‌ای شود بپزید.

طرز تهیه چیکن آلفردو با گل کلم برنجی  طرز تهیه چیکن آلفردو با گل کلم برنجی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چیکن آلفردو را با گل کلم برنجی امتحان کرده اید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..