تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارزش اتریوم از مرز ۱۰۰۰ دلار عبور کرد

اتریوم به‌عنوان سومین پول رمزنگاری شده‌ی بزرگ از نظر ارزش بازار، روز گذشته رکورد دیگری بر جای گذاشت و ارزش هر اتریوم از ۱۰۰۰ دلار عبور کرد

اتریوم هفته‌ی گذشته جایگاه خود را به‌عنوان دومین پول رمزنگاری شده از نظر ارزش بازار از دست داد؛ حال آنکه پایان هفته را باید زمان مناسبی برای به جای گذاشتن رکورد جدیدی توسط اتریوم بدانیم. روز گذشته ارزش هر اتریوم از مرز ۱۰۰۰ دلار عبور کرد. در حال حاضر ارزش هر اتریوم بیش از ۱۰۴۰ دلار است که ارزش بازار این پول رمزنگاری شده را به بیش از ۹۸.۸ میلیارد دلار می‌رساند.

اتریوم را معمولا با عنوان برادر کوچک‌تر بیت‌کوین می‌شناسند؛ حال آنکه این دو پول رمزنگاری شده تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. بیت‌‌کوین که مبتنی بر فناوری بلاک‌چین پیاده شده تنها یک بستر اختصاصی برای انتقال پول است؛ اما اتریوم چنین نیست و در واقع یک پلتفرم برای توسعه‌ی انواع اپلیکیشن‌ها و سرویس‌ها مبتنی بر بلاک‌چین است. همین پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها است که باعث شده پلتفرم اتریوم بسیار کابردی‌تر و جذاب‌تر از بیت‌کوین باشد.

همچون همیشه نمی‌توان به‌روشنی دلایل افزایش ارزش اتریوم را برشمرد. در ۳۱ دسامبر سال ۲۰۱۷، تیم توسعه‌دهنده‌ی اتریوم یک شبکه‌ی آزمایشی را با نام Casper راه‌اندازی کرد که در واقع یک شبکه‌ی توزیع شده‌ی بروزرسانی و بهبودیافته در مقایسه با شبکه‌ی اتریوم است. مصرف بالای انرژی در شبکه‌ی بلاک‌چین را باید بزرگ‌ترین چالشی خواند که در مورد تمام شبکه‌های مربوط به پول‌های رمزنگاری شده شاهد آن هستیم؛ البته میزان مصرف در همه‌ی شبکه‌ها یکسان نیست و در برخی شاهد مدیریت مصرف هستیم.

هرچند اتریوم تا بیش از یک ماه پیش عنوان دومین ارز رمزنگاری شده را از نظر ارزش بازار و ارزش هر اتر به خود اختصاص داده بود؛ اما ریپل با افزایش قیمت خارق‌العاده‌ای که در طول هفته‌های اخیر شاهد بود، موفق شد اتریوم را پشت سر بگذارد. ارزش ریپل به یکباره در مدتی کوتاه از ۰.۲۵ به ۳.۷ دلار افزایش پیدا کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارزش اتریوم از مرز ۱۰۰۰ دلار عبور کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..