تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه محصولات شرکت اپل حفره امنیتی دارند و‌ قابل هک‌ هستند

همه محصولات شرکت اپل حفره امنیتی دارند و‌ قابل هک‌ هستندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل هفته گذشته اعلام شد که شرکت‌های سازنده محصولات فناوری در رقابت برای رفع دو حفره امنیتی با نام «فروپاشی» و «شبح» هستند، چرا که هکرها با استفاده از این دو حفره به راحتی می‌توانند اطلاعات کاربران را سرقت کنند.

بسیاری از شرکت‌ها اعلام کردند که محصولاتشان تحت تاثیر این دو حفره امنیتی قرار گرفته است و امن نیست، اما در این بین شرکت اپل ساکت ماند و همین امر باعث شد که کاربران اپل، محصولات این شرکت را امن و غیرقابل نفوذ بدانند.

گفتنی است؛ شرکت اپل نیز به تازگی اعلام کرده است که نسبت به دو حفره امنیتی «فروپاشی» و «شبح» نفوذپذیر است. اپل می گوید مشکلات امنیتی تراشه های رایانه ای در تمامی آیفون ها، آی پدها و رایانه های تولید این شرکت وجود دارد.

انتهای پیام/

محصولات شرکت اپل حفره امنیتی دارند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه محصولات شرکت اپل حفره امنیتی دارند و‌ قابل هک‌ هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..