تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت بتای اندروید 8 سرانجام برای Honor 8 Pro شرکت هواوی منتشر شد

آپدیت بتای اندروید 8 سرانجام برای Honor 8 Pro شرکت هواوی منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت هواوی نیز در کنار سایر شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند از ماه سپتامبر 2017 و با عرضه نسخه 8 اندروید اوریو قصد دارد آپدیت جدید سیستم عامل گوگل را بر روی گوشی‌های خود آزمایش کند.

تاریخی که پیش از این شرکت هواوی برای انتشار اندروید 8 اوریو روی گوشی Honor 8 Pro معرفی کرده بود، اواسط دسامبر بود؛ اما به هر حال این شرکت نتوانست به وعده خود عمل کند و انتشار آپدیت فوق به سال 2018 موکول شد.

به هر صورت خبر خوش برای کاربران گوشی Huawei Honor 8 Pro این است که نسخه بتای اندروید 8 اوریو در حال حاضر در حال انتشار است و به زودی همه نسخه های آنر 8 پرو این نسخه را در گوشی خود دریافت خواهند کرد.

شرکت چینی هواوی امکان استفاده از نسخه بتا را برای همه کاربران فراهم خواهد کرد و این قول را داده است که اگر مشکل جدی‌ای برای نسخه بتا گزارش نشود، عرضه نسخه اصلی اندروید 8 اوریو به زودی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

آپدیت بتای اندروید برای 8 Honor 8 Pro منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت بتای اندروید 8 سرانجام برای Honor 8 Pro شرکت هواوی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..