تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری سمینار پدافند غیرعامل در حوزه سلامت در یزد

 رییس اورژانس استان یزد گفت: هدف از برگزاری این سمینار آموزشی، حساس سازی و آشنایی مدیران با مخاطرات پیش رو در این حوزه است.

دهقان تصریح کرد: شرکت کنندگان در این سمینار نحوه مقابله و مدیریت صحیح این مخاطرات را آموزش می بینند و در حاشیه این سمینار، کارگاه آموزشی کارکنان عملیات قطب های کشور( شامل تبریز، اهواز، بوشهر، زاهدان، مشهد، اصفهان، کرمان، تهران و مازندران ) و تیم های واکنش سریع در شهرستان های استان یزد، پیرامون نحوه تجهیز پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی و آمبولانس CBRNE آشنا می شوند.

منبع: پایداری

انتهای پیام/

سمینار پدافند غیر عامل در حوزه سلامت برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری سمینار پدافند غیرعامل در حوزه سلامت در یزد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..