تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومین جلسه ریکاوری تیم ملی فوتبال برگزار شد

دومین جلسه ریکاوری تیم ملی فوتبال برگزار شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امروز (شنبه) ۱۸ بازیکن با حضور در PEC) Performance Elite Center) به تمرین ریکاوری و ذهنی پرداختند.

این بازیکنان در سه گروه در سه زمان مختلف در این مرکز حاضر شدند و تمرینات مدنظر کادر فنی را انجام دادند.

سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، محمد انصاری، مهدی طارمی، اکبر ایمانی، محمد خانزاده، رشید مظاهری، مرتضی تبریزی، پژمان منتظری، سید حسین حسینی، مجتبی حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی و امید نورافکن هجده بازیکنی بودند که به این سه گروه تقسیم شدند و پس از جلسه توجیهی درباره نحوه تمرین، به ریکاوری بدنی و ذهنی پرداختند.

تمرین هر گروه که از بخش‌های مختلف تمرینات ریکاوری بدنی و روحی-روانی تشکیل شده بود، برای هر گروه حدود سه ساعت به طول انجامید.

میلاد محمدی و سعید عزت اللهی 2 بازیکن حاضر در لیگ روسیه هم به صورت مجزا امروز در PEC به تمرین پرداختند.

دیروز هم حامد لک، علی کریمی، سعید آقایی و احمد عبدالله‌زاده در تمرین مشابهی شرکت کرده بودند.

انتهای پیام/

تمرین تیم ملی برگزار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومین جلسه ریکاوری تیم ملی فوتبال برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..