تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«قلقلی» برای همیشه از تهران کوچ کرد

«قلقلی» برای همیشه از تهران کوچ کردشهرام لاسمی مجری و بازیگر در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین فعالیت هنری خود گفت: در حال حاضر مشغول کار در مشهد هستم. من برای همیشه از تهران رفتم و دلیل کوچ من از تهران به خاطر بیکاری های بسیار در تهران بود؛ متاسفانه دوستان ما را نادیده گرفته بودند و کاملا رها کردند.

بازیگر نقش «قلقلی» در خصوص کارهای جدید خود عنوان کرد: تصمیم گرفتم از تهران کوچ کنم. این روزها در حال تمرین تئاتر و تدریس در کلاس آموزشی بازیگری هستم. همچنین تعدادی اجرای تئاتر دارم که در مشهد روی صحنه خواهند رفت.

وی درباره وضعیت کار خود در مشهد اظهار داشت: به پیشنهاد دوستانم رضا علیجانی و علیخانزاده به مشهد آمدم و برای خروج از تهران تصمیم قطعی را گرفتم . از شرایط بیکاری بیرون آمده ام و حضورم در مشهد بسیار خوب است.

لاسمی در خصوص پیشنهاد کار سینمایی خاطرنشان کرد: آقای غلامرضا آزادی کارگردان «سندباد و سارا» کار جدیدی را به من پیشنهاد داد. برای انتخاب مشکلی ندارم، چراکه برای فیلمبرداری به تهران می آیم و سپس  به مشهد بر میگردم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««قلقلی» برای همیشه از تهران کوچ کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..