تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران مطرح لبنانی، سوری

بازیگران مطرح لبنانی، سوری، عراقی و مصری جلوی دوربین حاتمی‌کیا رفتندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه رسمی فیلم سینمایی "به وقت شام" که جدیدترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا است، با انتشار پستی، اعلام کرد که بازیگران مطرحی از کشورهای لبنان، سوریه، عراق و مصر جلوی دوربین حاتمی‌کیا رفتند.

به وقت شام فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابراهیم حاتمی‌کیا، به تهیه کنندگی محمد خزاعی و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان بازیگران اصلی این فیلم هستند. این فیلم روایتگر داستان هواپیمای کمکی ایران برای سوریه است که برای فرود در فرودگاه دمشق دچار مشکل می‌شود و به موضوع شکل‌گیری تکفیری‌ها میپردازد.

در ادامه تصویری از این پست اینستاگرامی مشاهده می‌کنید.

بازیگران مطرح لبنانی، سوری، عراقی و مصری جلوی دوربین حاتمی‌کیا رفتند

انتهای پیام/

بازیگران خارجی در فیلم جدید حاتمی‌کیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران مطرح لبنانی، سوری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..