تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت‌الاسلام تقوی عالمی انقلابی، مستقل و دلسوز، شجاع و خط شکن، متواضع و پرکار است

حاج آقای تقوی، عالمی انقلابی، مستقل و دلسوز، شجاع و خط شکن، متواضع و پرکار استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیدعزت‌الله ضرغامی عضو شوراهای عالی انقلاب فرهنگی و فضای مجازی با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود به تحسین شخصیت حجت‌الاسلام و المسلمین سیدرضا تقوی پرداخت.

ضرغامی گفت: بیش از ۳ دهه با ایشان همکاری و مراوده نزدیک داشته‌ام و از محضرش و کلامش و رفتارش بهره برده‌ام؛ خداوند ایشان را حفظ کند.

گفتنی است امروز حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با صدور حکمی ضمن تقدیر از خدمات باارزش حجت‌الاسلام سیّد رضا تقوی در دوران مسئولیت، حجت‌الاسلام  حاج‌علی‌اکبری را به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه‌ی جمعه منصوب کردند. 

ضرغامی در اینستاگرام نوشت:

"حاج آقا! خسته نباشید!
این حاج آقای تقوی، که امروز پس از دو دهه بار سنگین مدیریت ائمه جمعه سراسر کشور را بر زمین گذاشت، انسان بسیار ارزشمندی است.
نه به خاطر اینکه الان با پذیرایی بستنی از ما پروتکل آقایون روحانی را جابجا می‌کنه، نه!!
حاج آقای تقوی، عالمی انقلابی، مستقل و دلسوز، شجاع و خط شکن، متواضع و پرکار است. هیچگاه حق و عدالت و مردانگی را پای مصلحت‌های محافظه کارانه و در واقع ریاکارانه! ذبح نمی‌کند.
آدم‌ها و مدیران را به 2 دسته پرکار و کم کار تقسیم می‌کنم. برخی آنان ، در حداقل کار می‌کنند و سخت مراقب‌اند که مبادا مقتضیات دیگر آنان فوت شود. (خیلی بهداشتی گفتم!)
برعکس آقایانی هستند که صبح و شب کار می‌کنند. هر باری که بر زمین است، برای رضای خدا و کمک به انقلاب برمیدارد . خواب و خوراک را بر خود حرام می‌کنند و با تلاش جهادی یک لحظه از روحیه ۵۷ ی فاصله نمی‌گیرند.
حجت الاسلام و المسلیمن آقای سید رضا تقوی از جمله همین آدم‌هاست.
بیش از ۳ دهه با ایشان همکاری و مراوده نزدیک داشته‌ام و از محضرش و کلامش و رفتارش بهره برده‌ام. خداوند ایشان را حفظ کند.
برای برادر و دوست عزیزم حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج علی اکبری هم در این مسئولیت مهم آرزوی توفیق دارم."

حاج آقای تقوی، عالمی انقلابی، مستقل و دلسوز، شجاع و خط شکن، متواضع و پرکار است

انتهای پیام/

تحسین حجت الاسلام تقوی توسط ضرغامی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت‌الاسلام تقوی عالمی انقلابی، مستقل و دلسوز، شجاع و خط شکن، متواضع و پرکار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..