تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آپدیت ماه ژانویه گوشی‌های Pixel منتشر شد + تصویر

آپدیت ماه ژانویه گوشی‌های Pixel عرضه شد + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از مشکلات فنی و باگ‌های بسیاری که کاربران از نسل جدید گوشی‌های Pixel شرکت گوگل گزارش کردند، این شرکت قول داد که در ابتدای سال 2018 آپدیت‌های نرم افزاری و سخت افراری جدیدی برای این گوشی ها ارائه دهد تا مشکلات موجود را رفع کند.

حال شرکت گوگل آپدیت ماه ژانویه را برای گوشی‌های Pixel و Nexus عرضه کرده است. گفتنی است؛ این آپدیت علاوه بر رفع باگ‌های موجود عملکرد امنیتی گوشی‌های هوشمند فوق را نیز بهبود می‌بخشد.

همچنین به تازگی مشخص شده است که آپدیت جدید گوگل قابلیت anti-aging را نیز به صفحه نمایش گوشی‌های نسل جدیدش می‌افزاید؛ که با این آپدیت امر صفحه نمایش و دوام این گوشی‌ها بالا می‌رود.

در ادامه تصویری از لیست آپدیت‌های گوشی‌های هوشمند از ماه دسامبر تا کنون را مشاهده می‌کنید :

آپدیت ماه ژانویه گوشی‌های Pixel عرضه شد + تصویر

انتهای پیام/

آپدیت ماه ژانویه گوشی‌های Pixel عرضه شد + تصویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آپدیت ماه ژانویه گوشی‌های Pixel منتشر شد + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..