تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پل عابر پیاده ایستگاه مترو شهید صیاد شیرازی در منطقه 7 افتتاح شد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از افتتاح پل عابرپیاده در مقابل ایستگاه مترو شهید صیاد شیرازی به منظور ایمن سازی تردد مسافرین و شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 7، حمیدرضا رنجبر با اعلام این مطلب افزود: اتوبان شهید صیاد شیرازی یکی از شریان های اصلی شهر تهران است که با توجه به تردد بالای شهروندان از این نقطه، احداث پل عابرپیاده در مقابل ایستگاه متروی واقع در این اتوبان را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به وجود 25 پل عابرپیاده در سطح این منطقه، عنوان کرد:افزایش تعداد پل‌های عابر پیاده مکانیزه تمایل شهروندان برای استفاده از پل به منظور عبور و مرور را بیشتر می‌کند که نتیجه آن امنیت تردد در سطح شهر است. همچنین با کمتر شدن میزان تردد عابران پیاده در عرض معابر ترافیک شهر نیز روان‌تر می‌شود و میزان بروز حوادث کاهش می‌یابد.

معاون شهردار منطقه 7 یادآور شد: احداث پل عابرپیاده مکانیزه در خیابان انقلاب ایستگاه پل چوبی از دیگر برنامه هایی است که در راس اقدامات این منطقه قرار دارد و امیدواریم در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به وجود هفت پل عابرپیاده مکانیزه در سطح منطقه، تصریح کرد: دیگر پل های مکانیزه عابرپیاده سطح منطقه در زیر پل سیدخندان، اتوبان شهید صیاد شیرازی خیابان گوهری، بوستان جوان خیابان تهران نو، میدان امام حسین (ع)، پل روشندلان و مقابل بیمارستان بوعلی قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پل عابر پیاده ایستگاه مترو شهید صیاد شیرازی در منطقه 7 افتتاح شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..