تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلسه نهایی شورای داوران جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد برگزار شد

جلسه نهایی شورای داوران دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد، برگزار گردید و تصمیم‌های نهایی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم اختتامیه اتخاذ شد.

به گزارش شمانیوز ، خسرو رفیعی دبیر اجرایی و عضو هیأت‌ داوران جشنواره، با اعلام این خبر گفت: در جلسه نهایی شواری داوران جشنواره که با حضور اعضای هیأت داوران متشکل از دکتر حسن بلخاری، پوران درخشنده، روح‌الله حجازی، غلامرضا نامی، علی‌اکبر امین‌تفرشی، دکتر محمود دهقان، خسرو رفیعی و امیرعلی آقایاری برگزار شد، ضمن بررسی بیشتر آثار منتخب، تصمیم‌های لازم جهت برگزاری هر چه بهتر مراسم اختتامیه اتخاذ شد.
وی ادامه داد: بر این اساس مقرر شد به‌ جهت بررسی بیشتر آثار نهایی، تعیین زمان مناسب و ایجاد زمینه بهتر برای اکران این آثار و همچنین عدم تداخل این مراسم با سایر مراسم مربوط به ایام سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی در بهمن‌ماه، زمان برگزاری اختتامیه جشنواره به زمان دیگری موکول شود.
رفیعی با بیان این مطلب که زمان دقیق برگزاری مراسم به زودی اعلام خواهد شد، تصریح کرد: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولان سازمان محیط‌زیست، انجمن اهدای عضو ایرانیان، سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، واحد اهدای عضو بیمارستان مسیح دانشوری، مدیران بانک‌پاسارگاد، جمعی از هنرمندان کشور، شرکت‌کنندگان در جشنواره و علاقمندان برگزار خواهد شد.
وی تأکید کرد: دبیرخانه جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد، زمینه را برای نظرسنجی از هم‌میهنان و جلب آرای آنها در خصوص فیلم‌های ارسال شده به جشنواره نیز فراهم خواهد کرد. در این راستا هم‌وطنان گرامی می‌توانند بعد از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره، با مراجعه به سامانه تلویزیون اینترنتی آیو نسبت به مشاهده آثار شرکت‌کنندگان و ثبت رأی خود اقدام کنند. بانک‌پاسارگاد به یک فیلم در هر بخش که توسط هم‌میهنان انتخاب شده‌است، جایزه ویژه تماشاگران را اهداء خواهد کرد. همچنین به سه نفر از شرکت‌کنندگان در انتخاب مردمی، هدیه‌ای به رسم یادبود و به قید قرعه اهدا خواهد شد. رفیعی همچنین اظهار امیدواری کرد که هم‌میهنان عزیز بتوانند مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد را نیز به‌صورت مستقیم از طریق سامانه تلویزیون اینترنتی آیو تماشا کنند.
دبیر اجرایی جشنواره در خصوص آمار نهایی آثار ارسالی به دبیرخانه افزود: در مجموع 1333 اثر متشکل از 603 فیلم در خصوص محور تکریم خانواده و مسئولیت اجتماعی، 431 فیلم در خصوص محور حفظ محیط‌زیست و منابع طبیعی و 299 فیلم در محور اهدای عضو، همچنین 918 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که هر کدام به طور کامل توسط هیأت‌ انتخاب بازبینی و بررسی شده و آثار برگزیده در مرحله نهایی داوری انتخاب شدند. رفیعی خاطرنشان کرد: به کلیه شرکت‌کنندگان در بخش داوری این جشنواره به رسم یادبود تندیس جشنواره اهداء خواهد شد. علاوه بر این به کلیه عزیزان شرکت‌کننده که در ارزیابی اول داوری پذیرفته شده‌اند، هدیه‌ای به رسم یادبود تقدیم خواهد شد.
وی در خصوص جوایز این جشنواره تأکید کرد: به نفرات اول تا چهارم در هر بخش این جشنواره به ترتیب تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 80 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال و تندیس جشنواره به ‌همراه دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال اهداء می‌شود. همچنین در بخش جنبی، به 4 ایده برتر در هر بخش که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند، تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 10 میلیون ریال پرداخت خواهد شد.
گفتنی است جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد به ابتکار بانک‌پاسارگاد و با هدف جلب افکار عمومی به محورهای جشنواره، شناسایی استعدادها و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان علاقمند برگزار شده‌است. علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

منبع:روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلسه نهایی شورای داوران جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..