تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران

برگزاری همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفتمین همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران از روز سه شنبه ۱۲ دی ماه در محل موزه ارتباطات به طور رسمی افتتاح شد و غروب چهارشنبه ۱۴ دی ماه به کار خود پایان داد.

گفتنی است کارگاه های آموزشی این همایش با حضور سخنرانانی از فرانسه، اسکاتلند، ترکیه، چین و ایران، یک روز قبل و یک روز بعد از همایش برنامه ریزی شده است.

در این همایش ۶ نشست، ۳ جلسه بحث و گفت و گو و یک جلسه ارائه مقالات در حال برگزاری است.

از جمله سخنرانان این همایش میتوان به: دکتر حمیدرضا شعیری، دکتر گولتکین چاکماکچی، دکتر رضا منصوری، دکتر برایان وین، دکتر مارک اریکسون، دکتر فرشاد مومنی، دکتر تولایی، خانم سوفی بیشولق، دکتر محمدرضا فرزانه اشاره کرد.

کارگاه و سخنرانی هایی تحت عناوین «هنر در موزه های علوم و فناوری» با سخنرانی سوفی بیشولق، مدیر روابط بین الملل یونیور ساینس فرانسه و «ارزیابی ریسک مخاطرات محیطی در تهران» با سخنرانی دکتر مهدی زارع استاد پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله،«نقش موزه های علوم و تاریخ طبیعی در بهبود فهم عمومی از علم و رابطه متقابل علم و عموم» با سخنرانی دکتر برایان ای. وین دکترای مطالعات علم و استاد دانشگاه لنکستر و «ارتباطات علمی و افزایش مشارکتجویی عموم با علم» با سخنرانی دکتر گولتکین چاکماکچی دکترای آموزش علوم ترکیه با همکاری موزه ارتباطات به و در سالن های موزه برگزار شد.

 برگزاری همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران

برگزاری همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران

برگزاری همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران

برگزاری همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران

انتهای پیام/

 همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش سراسری موزه ملی علوم و فناوری ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..