تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار وحشیانه پلیس با یک حیوان خشم میلیون ها چینی را برانگیخت + فیلم

خشم میلیون ها چینی از رفتار وحشیانه پلیس با یک حیوان + فیلم/////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کشتن یک سگ  توسط پلیس چین در یکی از خیابان های این کشور سر و صدای زیادی را به پا کرد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود که این پلیس با یک چوب ضربه ای مهلک به سر این سگ زده و این حیوان را از پا در می آورد.

 گفته می شود این سگ سرگردان  که از صاحب خود  دور شده  بود پیش از کشته شدن به دو عابر پیاده حمله  کرده بود. بنا به اعلام پلیس چین ماموران پلیسی که به محل حادثه اعزام شده بودند مجهز به سلاح بیهوشی نبودند و به همین علت این افسر پلیس با چوب به سگ حمله ور شد.

 اما انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین، خشم میلیون ها کاربر چینی را برانگیخت. بسیاری از کاربران و همچنین انجمن های حمایت از حیوانات در این کشور خواستار مجازات پلیس خاطی شدند. همچنین هویت، آدرس و شماره تلفن این پلیس توسط یکی از انجمن های حمایت از حیوانات در فضای مجازی منتشر گردید. بسیاری از کاربران با ارسال پیامک های تهدید آمیز، این پلیس را مورد تهدید قرار دادند. همچنین برخی از دوستداران حیوانات در چین در اقدامی جالب به درب خانه این پلیس مراجعه و با تقدیم چند دسته گل به وی شرمساری خود را بخاطر داشتن چنین پلیسی ابراز کردند.

  انتهای پیام/

 رفتار وحشیانه پلیس چین خشم میلیون ها کاربر را برانگیخت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار وحشیانه پلیس با یک حیوان خشم میلیون ها چینی را برانگیخت + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..