تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




 راز گوساله یک میلیون دلاری در ترکیه چیست؟ +تصاویر

 راز گاو یک میلیون دلاری در یکی از دامداری های ترکیه چیست؟+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، "نظام الدین کور"  35ساله در شهر "سامسون" ترکیه به شغل دامداری مشغول است.

به تازگی این جوان آگهی برای فروش یکی از گوساله هایش توزیع کرده که در آن یک میلیون دلار برای خرید این حیوان تعیین شده است.

نظام الدین درباره این آگهی گفت:هنگامی که مردم چشمشان به این رقم خورده بود تصور کردند که من قصد فروش خودرو، یا یک کالای قیمتی را دارم اما وقتی فهمیدند بحث سر یک گوساله تازه متولد شده است بسیار تعجب کردند.

این جوان در ادامه صحبتهایش بیان کرد: سرانجام مردم دلشان طاقت نیاورد و از روی کنجکاوی به اینجا آمدند تا از جزئیات ماجرا آگاه شوند.

دامدار جوان راز قیمتی بودن گوساله را برای آنها برملا کرد و آن چیزی نبود جز نقش و نگاری نزدیک گردن او که شباهت بسیاری به پرچم ترکیه داشت.

دامدار ترکیه ای در حال حاضر از یک مشتری پر و پا قرص خبر داده که حاضر است برای این گاو یک میلیون دلار بپردازد اما شاید او نیاز به زمان بیشتری برای تنظیم یک قیمت مناسب داشته باشد.

 راز گاو یک میلیون دلاری در یکی از دامداری های ترکیه چیست؟+عکس

 راز گاو یک میلیون دلاری در یکی از دامداری های ترکیه چیست؟+عکس

 راز گاو یک میلیون دلاری در یکی از دامداری های ترکیه چیست؟+عکس

انتهای پیام/

ماجرای جالب گاو قیمتی در ترکیه چیست؟+عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر « راز گوساله یک میلیون دلاری در ترکیه چیست؟ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..