تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد شکنی 300 میلیون دلاری اپل در روز اول سال نو

 //به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در روز اول سال نو در سال 2018 اپل برای بیشترین درآمد حاصل از فروشگاه App در یک روز یک رکورد را تعیین کرد.چند روز پیش در تاریخ یک ژانویه اپ استور در آمد ناخالص 300 میلیون دلار به دست آورد.

در طی هفت روز که از کریسمس آغاز شد فروشگاه App در حدود 890 میلیون دلار فروش داشت.از سال 2008 که فروشگاه اپل راه اندازی شده است اپل 86 میلیارد دلار را برای برنامه های پولی و خرید اشتراکی از طریق فروشگاه به توسعه دهندگان خود داده است.

در طول سال 2017 توسعه دهندگان 26.5 میلیارد دلار دریافت کردند که (نسبت به سال قبل)30 درصد افزایش یافته است.

گفتنی است؛ اپل 30 درصد از درآمد حاصل از برنامه های خریداری شده را نگه می دارد و 70 درصد آن را نگه می دارد.

انتهای پیام/

رکورد شکنی اپل در روز اول سال نو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد شکنی 300 میلیون دلاری اپل در روز اول سال نو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..