تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چگونه یک ریزوتوی قارچ خوشمزه تهیه کنیم؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،ریزوتو یک نوع غذای ایتالیایی پخته شده توسط برنج و خامه و در واقع یکی از روشهای پخت برنج در ایتالیا می‌باشد. در این مطلب یک نوع ریزوتوی مقوی و خوشمزه را آموزش می‌بینید که با قارچ  و اسفناج تهیه می‌شود.

طرز تهیه ریزوتوی قارچ و بیکن

مواد لازم:

یک قاشق غذاخوری روغن زیتون
یک حبه سیر له شده
۱۵۰ گرم قارچ خرد شده درشت
۱۵۰ گرم یا سه چهارم پیمانه برنج
دو و یک چهارم پیمانه یا ۵۶۰ گرم آب مرغ
۳۰ گرم برگ اسفناج ریز
نصف پیمانه یا ۴۰ گرم پنیر پارمزان رنده شده
۲۰ گرم کره
نمک دریا و فلفل سیاه به مقدار لازم

طرز تهیه:

دمای فر را روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد یا ۳۵۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید. روغن را در یک ماهیتابه نچسب روی شعله متوسط حرارت دهید. سیر، قارچ را اضافه کنید و ۵ دقیقه تفت دهید تا سرخ شوند.

برنج و آب مرغ را در یک ظرف مخصوص فر بریزید و هم بزنید تا ترکیب شوند. روی ظرف را با فویل آلومینیومی بپوشانید و ۴۰ دقیقه در فر بپزید تا بیشتر آب مرغ جذب و برنج نرم شود.

اسفناج، پنیر پارمسان، کره و نمک و فلفل سیاه را به آن اضافه کرده و میل کنید.

منبع:برترین ها

انتهای پیام/

 طرز تهیه یک ریزوتوی قارچ بی نظیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چگونه یک ریزوتوی قارچ خوشمزه تهیه کنیم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..