تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سر ِکار رفتن» ۲ بازیکن نفت تهران پس از تساوی مقابل پرسپولیس!

ساعت 24- در پایان دیدار نفت مقابل پرسپولیس، اتفاق جالبی برای دو بازیکن این تیم رخ داد.

تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران عصر امروز (جمعه) در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که در نهایت به تساوی بدون گل دو تیم انجامید.

در پایان این دیدار اتفاق جالبی رخ داد. سامان آقازمانی و امیرحسین فشنگچی از نفت تهران برای تست دوپینگ رفتند، اما دقایقی بعد به رختکن تیم‌شان برگشتند. آنها در مورد دلیل اینکه چرا در تست دوپینگ شرکت نکردند و به رختکن برگشتند، به خبرنگاران گفتند: «ما را سر کار گذاشته بودند»!

تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سر ِکار رفتن» ۲ بازیکن نفت تهران پس از تساوی مقابل پرسپولیس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..