تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گرشاسبی: طارمی شدیدا به دنبال جدایی است

پس از تساوی بدون گل پرسپولیس و نفت تهران، حمیدرضا گرشاسبی اظهار کرد: امروز روز ما نبود. بچه ها به شکل همیشگی بازی نکردند. دو بازیکن هم به خاطر مسائل انضباطی بیرون بودند. بازی یک طرفه بود. نفت دنبال مساوی بود که به این نتیجه رسید. آن ها یازده نفری دفاع کردند.

او درباره سرنوشت دو بازیکن خاطی این تیم یعنی گادوین منشا و فرشاد احمدزاده گفت: جلسه کمیته انضباطی باشگاه برگزار می‌شود و به وضعیت آن ها رسیدگی می کنیم. ان ها باید پاسخگوی رفتارشان باشند. بستگی به گزارش تیم دارد که چه اتفاقی می افتد. درگیری به آن شکل نبود اما در باشگاهی مانند پرسپولیس که برای همه الگو است، مناسب نیست.

سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس درباره درخواست ۳۹ هزار دلاری مانوئل ژوزه از پرسپولیس گفت: ژوزه خانه نشین شده و هر چند وقت یک بار از ما طلب پول می کند. او دو ماه پیش ۹ میلیارد گرفت. حالا مدعی است که این پول سه روز دیرکرد داشته و باید ۳۹ هزار دلار هم بدهیم. این پول را می دهیم تا زندگی او بچرخد.

او درباره تصمیم گیری درباره درخواست مهدی طارمی برای جدایی از باشگاه گفت: هنوز تصمیم جدیدی درباره طارمی گرفته نشده است.

گرشاسبی درباره پیشنهاد الغرافه قطر برای جذب مهدی طارمی گفت: یکی، دو باشگاه هم پیشنهاد دادند اما ما تصمیم نگرفتیم.

او درباره اینکه پرسپولیس به دنبال فروش طارمی و سود کردن است یا قید این موضوع را می زند تا در طول فصل ضعیف نشود گفت: خود طارمی دنبال رفتن است. ما خیلی صحبت کردیم. در جلسه هیات مدیره هم تصمیماتی گرفته شد اما او شدیدا دنبال جدایی است می گوید دنبال یک تجربه جدید در خارج از کشور هستم. تصمیم خود را برای رفتن گرفته است. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و نمی تواند خودش را کوچک کند. دل بازیکن باید با تیم باشد تا نتیجه بگیریم. زوری نمی‌توانیم او را حفظ کنیم.

گرشاسبی درباره اینکه پیش از این گفته بود طارمی تابع تصمیمات باشگاه است تاکید کرد: او الان تابع باشگاه است. می گوید آخر اردیبهشت که قراردادم تمام شده از تیم می روم.

او ادامه داد: به هر حال تصمیمش را گرفته ما هم نمی توانیم زیر گلوی کسی چاقو بگذاریم و بگوییم بماند. اگر زمان داشتیم به شکل دیگری تصمیم می‌گرفتیم. سه ماه دیگر با ما است و اگر به او اجازه جدایی هم ندیدم زمانی برای هماهنگ شدن و بازی کردن وجود ندارد.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گرشاسبی: طارمی شدیدا به دنبال جدایی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..