تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار صورت های مالی شش ماهه پالایش نفت بندرعباس

 

 شرکت پالایش نفت بندرعباس اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 13 هزار و 800 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت پالایش نفت بندرعباس با انتشار عملکرد شش ماهه خود اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 8 هزار و 680 میلیارد و 841 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 629 ریال سود به ازای هر سهم محقق کرد که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 337 درصد افزایش داشت.

گفتنی است این شرکت در دوره مشابه سال مالی قبل مبلغ 144 ریال سود به ازای هر سهم اختصاص داده بود.

با افزوده شدن سود انباشته ابتدای سال به سود خالص دوره در نهایت مبلغ 7 هزار و 381 میلیارد و 372 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار صورت های مالی شش ماهه پالایش نفت بندرعباس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..