تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تضعیف پرسپولیس بدون تماشاگران

۶۵۷۱۸۷

۳۴۹  بازدید

بازی پرسپولیس مقابل نفت تهران نه گل داشت و نه تماشاگر تا سرمای هوا در زمستان چندین برابر احساس شود.

وب‌سایت نود: بازی‌های بدون تماشاگر در اکثر مواقع برای پرسپولیس خوش‌یمن نبوده و آنها نتوانسته‌اند بدون یار دوازدهم از پس حریفان‌شان بربیایند. در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد پرسپولیس یک برد راحت و کم‌ دردسر را مقابل نفت تهران انتهای جدولی داشته باشد اما شاگردان برانکو توانستند تنها یک امتیاز از این دیدار بدست آورند و در باز کردن دروازه حریف هم ناموفق بودند. نتایج پرسپولیس در بازی‌های تماشاگر چندان قابل‌ قبول نیست. آنها فصل گذشته بازی مقابل لخویا در لیگ قهرمانان آسیا را هم با تساوی صفر-صفر به پایان رساندند. پرسپولیسی‌ها در بازی برگشت با یک گل لخویا را شکست دادند.

در لیگ پانزدهم، پرسپولیس توانست ۳ بر ۲ سیاه‌جامگان را شکست دهد. در لیگ چهاردهم ۲ بر یک فولاد باختند. در لیگ دوازدهم، دو بازی پرسپولیس بدون تماشاگر برگزار شد. آنها در بازی اول ۳بر ۲ به فجر باختند و در بازی بعد یک بر صفر آلومینیوم را شکست دادند. آنها در لیگ دهم ۲ بر یک سایپا را بردند و در لیگ نهم با استقلال اهواز یک- یک مساوی کردند. در کل پرسپولیس در هشت بازی که در چند فصل اخیر بدون تماشاگر انجام دادند سه برد بدست آوردند، دو بازی را باختند و سه بازی را با مساوی به پایان رساندند. یعنی در این هشت بازی نیمی از امتیازات را از دست دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تضعیف پرسپولیس بدون تماشاگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..