تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت چینی 90Fun از چمدان خودران پاپی وان رونمایی کرد

پاپی وان چمدانی است که بدون نیاز به دست، مانند یک حیوان خانگی دنبال شما حرکت می‌کند.

مقاله‌ی مرتبط:

شرکت چینی 90Fun چمدان هوشمندی طراحی کرده است که به‌صورت خودکار دنبال شما حرکت می‌کند تا دستان شما آزاد باشند. این چمدان که 90Fun Puppy 1 نام دارد، می‌تواند مدام پشت سر شما حرکت کند یا از طریق ریموت کنترل از آن بخواهید که پیش شما بیاید. شرکت چینی برای ساخت محصول با شرکت Segway که سازنده‌ی اسکوتر‌های دوچرخ نه‌چندان موفق است، همکاری کرده تا سیستم جاذبه‌محوری را طراحی کند که چمدان ۲۰ اینچی بتواند در حین حرکت، تعادل خود را حفظ کند.

پاپی وان اولین چمدانی نیست که حالت خودران دارد. Cowarobot R1 دیگر چمدانی است که به لطف داشتن حسگرهای داخلی به جایی برخورد نمی‌کند و از پرتگاهی نمی‌افتد.

چمدان 90Fun Puppy 1 امسال راهی بازار خواهد شد؛ اما هنوز اطلاعی از قیمت آن در دست نیست. قرار است این محصول در نمایشگاه CES 2018 نمایش داده شود؛ بنابراین در روزهای آینده، جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر خواهد شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت چینی 90Fun از چمدان خودران پاپی وان رونمایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..