تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت استاد احمد فتوت برگزار می‌شود

بزرگداشت استاد احمد فتوت برگزار می شودبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین بزرگداشت استاد احمد فتوت بنیانگذار هنرهای تجسمی استان همدان با نمایش مجموعه آثار و کتاب های او و با حضور  پیشکسوتان و هنرمندان عرصه تجسمی، روز جمعه 15 دی ماه در گالری 26 برگزار می شود.

استاد احمد فتوت، متولد سال 1322 و لیسانس هنرهای تجسمی از دانشکده هنرهای زیباست. وی علاوه بر کسب مدرک درجه یک هنری در رشته نقاشی، تربیت صدها هنرجو در این رشته را بر عهده داشته و در حال حاضر مدرس دانشگاه آزاد است.

از فعالیت‌های این هنرمند، تاسیس هنرستان گرافیك و معماری در استان همدان، برپایی بیش از 20 نمایشگاه انفرادی و شرکت در 18 نمایشگاه گروهی است كه می‌توان به منتخب نمایشگاه گروهی در آلمان سال 1369، منتخب 10 نقاشی ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی کانادا، منتخب لوح تقدیر در نمایشگاه گروهی مشهد در سال 1371، منتخب دوسالانه هفتم موزه‌های هنرهای معاصر تهران در سال 1386 و ... اشاره کرد.

گفتنی است؛ افتتاحیه این مراسم روز جمعه پانزدهم دی ماه ساعت 15 برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه تا 22 دی ماه به گالری 26 شهر تهران مراجعه نمایند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت استاد احمد فتوت برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..