تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلیلی: انقلابی‌گری به معنای کمک به دولت برای رفع مشکلات است

جلیلی: انقلابی‌گری به معنای کمک به دولت برای رفع مشکلات استبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده رهبر انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی با انتشار پستی در حساب توییتر خود به حوادث و اغتشاشات چند روز اخیر برخی شهرهای کشور واکنش نشان داد و ابراز داشت که فتنه امروز مردم را نسبت به آینده ناامید می‌کند و دستاوردهای انقلاب در طول این 40 سال را نفی می‌کند.

وی همچنین با تأکید بر این موضوع که اگر مسئولیت نداریم، قرار نیست نقش اپوزیسیون نظام را بازی کنیم، اظهار داشت که انقلابی‌گری به معنای کمک به دولت برای رفع مشکلات کشور است حتی در دوره‌ای که  مسئولیت اداره کشور بر عهده ما نیست.

جلیلی در توییتر نوشت:

"فتنه امروز مردم را نسبت به آینده ناامید و دستاوردهای بزرگ و مثبت ۴۰ سال را نفی می کند
اگر مسئولیت نداریم قرار نیست در نقش اپوزیسیون نظام حاضر شویم
انقلابی گری بمعنای کمک به دولت برای رفع مشکلات کشور در هر دوره از جمله زمانی است که مسئولیت اداره کشور بر عهده ما نیست"

جلیلی: انقلابی‌گری به معنای کمک به دولت برای رفع مشکلات است

انتهای پیام/

واکنش جلیلی به اغتشاشات اخیر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلیلی: انقلابی‌گری به معنای کمک به دولت برای رفع مشکلات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..