تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از زمین لرزه در یون‌نان چین +فیلم

تصاویری از زمین لرزه در یون‌نان چین +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرکز لرزه نگاری چين روز پنجشنبه اعلام کرد زلزله‌ای به بزرگی 4.6 ريشتر در شهر لينچانگ در استان يون‌نان Yunnan چين به وقوع پیوست.کانون اين زمین‌لرزه در عمق 10 کيلومتری زمين بود. در مورد خسارات احتمالی اين زمين لرزه هنوز گزارشی منتشر نشده است.

جنوب غرب چین منطقه ای زلزله خیز است. یون‌نان در مجاورت استان سیچوان قرار دارد؛ در سال 2008 میلادی زلزله‌ای  در سیچوان جان 70هزار نفر را گرفت.

یوننان یا Yunnan یکی از استان‌های چین است که همانند سایر بخش‌های این کشور جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی بسیاری دارد. این استان در جنوب غربی چین واقع شده و دارای اقوام متنوعی است.

در ادامه تصاویری از زلزله امروز شهر لينچانگ را می‌توانید مشاهده کنید.

انتهای پیام/

تصاویر زلزله شهر لينچانگ در چین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از زمین لرزه در یون‌نان چین +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..