تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات ۲ نفر گرفتار در منطقه «دریاچه تار» دماوند

ساعت 24- معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران از نجات ۲ نفر گرفتار در منطقه «دریاچه تار» دماوند خبر داد.

ابراهیم تاجیک نوری اظهار داشت: ۲ نفر اقدام به حضور در منطقه «دریاچه تار» دماوند با خودروی سمند شده بودند، اما متاسفانه حال یکی از این افراد در این منطقه بد شده و دچار مشکل می شود.

وی اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۱:۰۵ از طریق شماره ۱۱۲ سازمان هلال احمر به امدادگران اطلاع  داده می شود، که به سرعت یک گروه ۵ نفره از هلال احمر دماوند برای نجات آن ها اعزام می شوند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عملیات امداد و نجات تا ساعت 15 ادامه داشت و در نهایت، این 2 نفر گرفتار توسط امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند به پایین انتقال یافتند.

وی گفت: یکی از این افراد که حال مساعدی نداشت به مراکز درمانی منتقل شد.

بر اساس این گزارش، دریاچه «تار» جزو آثار طبیعی ملی ایران و از مناطق گردشگری در ۱۵ کیلومتری شرق شهر دماوند است.

این دریاچه آب شیرین کوهستانی در ارتفاع بیش از ۳۰۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.

مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات ۲ نفر گرفتار در منطقه «دریاچه تار» دماوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..