تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلالی: بازی سخت و مهمی پیش‌رو داریم

ساعت24-سرمربی تیم پیکان گفت: امیدوارم همه قابلیت‌های تیم‌مان را به نمایش بگذاریم.

 مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: تدابیر خوبی برای بازی فردا اندیشیدیم. بازی سخت و مهمی را با ذوب‌آهن در پیش داریم، تلاش می‌کنیم برای این بازی قابلیت‌های خوب‌مان را به نمایش بگذاریم.

وی ادامه دارد: جدول امسال طوری است که پس از تیم اول دیگر تیم‌ها فاصله کمی با هم دارند و یک تغییر می‌تواند سرنوشت‌ها را تغییر دهد. نگاه به هر بازی باید از هر بازی دیگر جدا باشد. امیدوارم سه امتیاز شیرین این بازی را به دست بیاوریم تا ادامه لیگ برای ما بهتر باشد.

سرمربی تیم پیکان درباره مصدومان و محرومان تیمش در این دیدار تصریح کرد: محروم‌ نداریم، اما مصدوم زیاد داریم. این یک فرصت خوب است برای جوانان‌ ما‌ تا خودشان را اثبات کنند.

 مجید جلالی در نشست حضور نداشت و به صورت تلفنی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلالی: بازی سخت و مهمی پیش‌رو داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..