تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طراحی دفتر کار یونی لب؛ بمبئی

دفتر کار یونی‌لب واقع در شهر بمبئی، توسط شرکت معماری و دکوراسیون داخلی SAV Architecture طراحی شده است.

اطلاعات کلی

شرکت طراح: SAV کارفرما: یونی‌لب متراژ: ۱۲۰ متر مربع سال: ۲۰۱۷ محل: بمبئی

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی SAV در سال ۲۰۱۷ طراحی دفتر کار Unilab را بر عهده داشت. این شرکت معماری که اخیراً این پروژه را به اتمام رسانده، از سبک مینیمالیسم برای طراحی این دفتر کار استفاده کرده است. در اجرای این پروژه، تمرکز طراحان بر این موضوع بوده که یک محیط کار راحت، انعطاف‌پذیر، روشن و پرنور طراحی کنند؛ در نتیجه در میان ازدحام و شلوغی شهر بمبئی، یک محیط کار آرام و شاداب برای کارکنان ایجاد شده است. این دفتر کار، طوری طراحی شده که نور طبیعی وارد محل کار می‌شود و حس تازگی و طراوت ایجاد می‌کند. تأثیر نور خورشید بر خلق و خو و روحیه‌ی افراد، نکته‌ی بسیار مهمی است که در طراحی این دفتر کار مورد توجه قرار گرفته. وجود پنجره‌های قدی و دیواره‌های شیشه‌ای شفاف باعث شده است که این دفتر کار غرق در روشنایی و نور شود.

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

شرکت طراح با الهام از ترکیبات شیمیایی که شرکت یونی‌لب تولید می‌کند، کار طراحی مبلمان و نورپردازی این دفتر کار را انجام داده است؛ به‌طوری که طراحی داخلی دفتر به فرمول‌های شیمیایی مختلفی اشاره دارد که این شرکت دارویی برای تولید محصولات خود از آن‌ها استفاده‌ می‌کند. این ایده‌ی مفهومی باعث شده است که این دفتر کار، طراحی خاص و منحصربه‌فردی داشته باشد.

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

مبلمان اداری این شرکت به‌طور سفارشی و اختصاصی طراحی و ساخته شده است. میز کار کارمندان به رنگ سفید و به طول چهار متر از تخته‌ی سه لا ساخته شده است. قسمت‌های مختلف این میز قابل جداشدن هستند؛ بنابراین امکان تغییر چیدمان در محل کار کارمندان وجود دارد. روی میز کار، گلدان‌هایی با گل‌های طبیعی قرار دارد.

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

برای اتاق جلسات نیز مبلمان اداری به‌طور سفارشی ساخته شده است. از شکل‌های هندسی شش‌ضلعی که نشان‌دهنده فرمول ترکیبات شیمیایی هستند برای طراحی سقف و میز این سالن استفاده شده است. در یک سمت اتاق، قفسه‌های چوبی با طراحی سنتی و قدیمی دیده می‌شود که برخی از تولیدات شرکت در این قفسه‌ها چیده شده و در سمت دیگر این اتاق، گلدان‌های بزرگ گیاه بامبو چیده شده است. وجود گل و گیاه طبیعی باعث می‌شود فضای داخلی دفتر بسیار باطراوت و شاداب به نظر برسد.

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

این دفتر کار به سبک مینیمالیسم طراحی شده است و تنوع رنگ و طرح در آن دیده نمی‌شود. رنگ غالب در طراحی این دفتر کار، رنگ سفید است؛ اما برای اینکه فضای داخلی دفتر حالت یکنواخت و خسته‌کننده نداشته باشد، از طراحی گرافیکی روی دیوارها استفاده شده است.

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

یک ویژگی خاص که در طراحی دفتر کار Unilab به چشم می خورد این است که در قسمت‌های مختلف دفتر از شکل‌های هندسی شش‌ضلعی استفاده شده که نشان‌دهنده‌ی فرمول ترکیبات شیمیایی متفاوت هستند. همچنین در قسمت ورودی دفتر، خطوط و شیارهایی روی میز پیشخوان، دیوار و در ادامه کف‌پوش بتنی وجود دارد؛ این خطوط و شیارها، بسیار متناسب و هماهنگ با طرح های گرافیکی روی دیوار طراحی شده‌اند.

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب

طراحی دفتر کار یونی‌‌لب




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طراحی دفتر کار یونی لب؛ بمبئی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..