تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام عجیب شهروند سعودی در مقابله با گرانی بنزین در این کشور +فیلم

اقدام عجیب شهروند سعودی در مقابله با گرانی بنزین در این کشور+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در روزهای اخیر قیمت بنزین در عربستان سعودی با افزایش چشمگیری همراه بوده که همین امر نارضایتی برخی از شهروندان را به دنبال داشته است.

همزمان با فرا رسیدن سال نو میلادی قیمت بنزین درجه اکتان نود و پنج از نود "هلالة" به دو ریال و چهار "هلالة" افزایش یافت؛ هر صد "هلالة" معادل یک ریال سعودی است. این افزایش قیمت ها تا میزان بسیاری به جبران قسمتی از کمبود بودجه عربستان ناشی از افت قیمت نفت در بازار جهانی مربوط می شود.

در پی این تغییر و تحولات اقتصادی یکی از شهروندان سعودی پس از پر کردن باک خودرویش در پمپ بنزین بدون پرداخت هزینه آن سریعا فرار کرد و تنها رد لاستیک ماشینش برای مسئول پمپ بنزین به جای هزینه سوخت به جا ماند.

جزئیات این ماجرا را در ویدئویی که یک جوان عربستانی فیلمبرداری کرده مشاهده کنید.

/انتهای پیام

واکنش عجیب شهروند عربستانی به افزایش قیمت بنزین 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام عجیب شهروند سعودی در مقابله با گرانی بنزین در این کشور +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..