تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویربرداری «آنام» به کجا رسید؟

اسماعیل عفیفه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد؛

اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده سریال «آنام» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت ساخت این سریال گفت: کمتر از بیست درصد از تصویربرداری سریال «آنام» باقی مانده است و در حال مذاکره با یک خواننده مطرح و پرطرفدار برای تیتراژ هستیم که هنوز قطعی نشده است.

تصویربرداری «آنام» به کجا رسید؟

وی ادامه داد: عوامل فیلم در شمال شهر تهران در حال تصویربرداری هستند و تاکنون اکثر بازیگران جلوی دوربین اصلی رفته اند.

عفیفه عنوان کرد: این مجموعه تلویزیونی قرار است، بعد از سریال «لیسانسه‌ها» روی آنتن شبکه سه برود و بر همین اساس مراحل فنی و صداگذاری همزمان با تصویربرداری ادامه دارد.

تصویربرداری «آنام» به کجا رسید؟

گفتنی است؛ سریال تلویزیونی «آنام» به کارگردانی جواد افشار، به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه و به نویسندگی امیرعباس پیام برای شبکه سه سیما تهیه می‌شود.

گلچهره سجادیه، عبدالرضا اکبری، مهرانه مهین ترابی، شبنم قلی خانی، مجید واشقانی، سیامک صفری، امیررضا دلاوری، سامیه لک، کورش زارعی، ناصر هاشمی، سیروس گرجستانی، خسرو شهراز و کاظم بلوچی بازیگران این سریال هستند.

انتهای پیام/

پخش آنام بعد از لیسانسه‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویربرداری «آنام» به کجا رسید؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..