تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لنوو محصولات سری تینک پد را با پردازنده‌های نسل هشتم به‌روزرسانی کرد

زمان زیادی تا آغاز CES 2018 باقی نمانده و لنوو در همین راستا محصولات خانواده‌ی تینک‌پد خود را برای سال ۲۰۱۸ رونمایی کرده است.

شهر لاس‌وگاس به زودی شاهد رویداد بزرگ CES 2018 خواهد بود که محلی برای ارائه‌ی تازه‌ترین دستاوردهای شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری است. تنها چند روز مانده به شروع رسمی این گردهمایی بزرگ، لنوو خانواده‌ی لپ‌تاپ‌های خود را با بهبودهای مختلف به‌روزرسانی کرده است؛ لپ‌تاپ‌های سری تینک‌پد ایکس، تینک‌پد تی، تینک‌پد ال از جمله محصولاتی هستند که لنوو نسخه‌ی جدید آن‌ها را صبح امروز معرفی کرده است. لنوو مدل‌های ۲۰۱۸ را علاوه بر مجهز کردن به پردازنده‌های نسل هشتم و پشتیبانی آداپتورهای USB نوع C، سبک‌تر و نازک‌تر از گذشته کرده است. لنوو علاوه بر به‌روزرسانی لپ‌تاپ‌های خود، محصولاتی مانند داکینگ استیشن، نمایشگرهای تینک‌ویژن و لنوو تبلت ۱۰ را نیز معرفی کرده است. تمام محصولات معرفی شده‌‌ی لنوو، به زودی و در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۸ وارد بازار خواهند شد.

تینک‌پد ایکس

thinkpad X

لنوو دو محصول از سری ایکس لپ‌تاپ‌های تینک‌پد را با نام‌های X280 و X380 Yoga معرفی کرده است. طبق اعلام لنوو هر دو محصول با شارژ سریع عرضه خواهند شد؛ به ادعای لنوو، برای شارژ شدن ۸۰ درصد ظرفیت باتری، تنها به ۶۰ دقیقه زمان نیاز است. شرکت سازنده شارژدهی مدل‌های ایکس ۲۸۰ و ایکس ۳۸۰ یوگا را به ترتیب ۱۶.۶ و ۱۳.۶ ساعت اعلام کرده است. ایکس ۲۸۰ نزدیک به ۲۰ درصد سبک‌تر و ۱۵ درصد نازک‌تر از نسل گذشته است. از طرف دیگر ایکس ۳۸۰ یوگا نیز با قلم اکتیو پن و دوربین مادون قرمز با پشتیبانی از ویندوز هِلو عرضه خواهد شد. لنوو قیمت پایه‌ی مدل‌های ایکس ۲۸۰ و ایکس ۳۸۰ یوگا را به ترتیب ۹۹۹ و ۱۴۵۹ دلار اعلام کرده است.

تینک‌پد تی

thinkpad t

خانواده‌ی تینک‌پد تی میزبان سه عضو جدید خواهد بود؛ تی ۴۸۰ اس، تی ۴۸۰ و تی ۵۸۰ سه محصول جدید این خانواده برای سال ۲۰۱۸ هستند. هر سه مدل به دوربین مادون قرمز، حسگر تشخیص اثرانگشت و پوشش دوربین مجهز شده‌اند. هر سه نسخه حداکثر تا ۷۲ ساعت شارژدهی خواهند داشت. در مدل تی ۴۸۰ ویژگی خاصی که آن را از رقبا متمایز کند به چشم نمی‌خورد، این در حالی است که به ادعای لنوو تی ۴۸۰ اس یکی از سبک‌ترین بیزنس لپ‌تاپ‌های بازار است. امکان سفارش مدل تی ۵۸۰ با کارت گرافیکی مجزا نیز وجود دارد. قیمت پایه‌ی T480، T480S و T580 به ترتیب ۹۸۹، ۱۲۶۹ و ۱۰۷۹ دلار اعلام شده است و عرضه‌ی هر سه مدل نیز از اواخر ماه ژانویه ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

تینک‌پد ال

thinkpad l

خانواده‌ی تینک‌پد ال میزبان چهار عضو جدید خواهد بود؛ ال۳۸۰ یوگا، ال ۳۸۰، ال ۴۸۰ و ال ۵۸۰ چهار مدلی هستند که لنوو برای سال ۲۰۱۸ درنظر گرفته است. علاوه بر موجود بودن مدل‌های ۱۳ اینچی، لنوو لپ‌تاپ‌های سری ال را بازطراحی کرده و شاهد نسخه‌های سبک‌تر ۱۴ و ۱۵ اینچی نسبت به گذشته هستیم. نمایشگر چند لمسی همچنان انتخابی بوده و کاربران قادر به سفارش مدل مجهز به کارت گرافیکی مجزا برای نسخه‌ی ال ۵۸۰ هستند. عرضه‌ی هر چهار مدل از فوریه‌ی ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد و لنوو برای ال۳۸۰ یوگا، ال ۳۸۰، ال ۴۸۰ و ال ۵۸۰ به ترتیب قیمت‌های پایه‌ی ۵۴۹، ۴۴۹، ۷۷۹ و ۷۶۹ دلاری درنظر گرفته است.

مانیتورهای جدید، داک استیشن و تبلت

داک استیشن

لنوو داک استیشن تینک‌پد را نیز برای لپ‌تاپ‌های خود با مکانیسم لغزشی کارآمد معرفی کرد؛ این داک در سه مدل عرضه خواهد شد که خوشبختانه هر سه مدل از لپ‌تاپ‌های X280، T480، T480S، T580، L480 و L580 پشتیبانی می‌کنند. قیمت‌های مدل‌های پایه‌ی ۹۰‌ واتی، پرو ۱۳۵ واتی و اولترا ۱۳۵ واتی به ترتیب ۱۹۹، ۲۴۹ و ۲۹۹ دلار اعلام شده است.

thinkvision

لنوو دو مانیتور تینک‌ویژن ایکس ۲۴ و تینک‌ویژن پی ۳۲ یو (P32u) را نیز با نمایشگرهای فول‌ اچ‌دی و 4K رونمایی کرد. مدل ۳۲ اینچی P32u علاوه بر پشتیبانی از چند فضای رنگی به درگاه تاندربولت ۳ مجهز شده است. قیمت‌های این مانیتور به ترتیب ۲۴۹ و ۱۳۴۹ دلار اعلام شده است و عرضه‌ی آن‌ها نیز به ترتیب از پایان ماه‌جاری و ماه مارس آغاز خواهد شد.

لنوو همچنین یک تبلت ۱۰ اینچی مبتنی بر ویندوز را بدون اعلام زمان عرضه و قیمت رونمایی کرد. این دستگاه جداشدنی به حسگر اثرانگشت و قلم قابل شارژ مجهز شده است. این دستگاه هیبریدی تا ۹ ساعت شارژدهی خواهد داشت و از اواخر ماه جاری میلادی در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

نظر شما در مورد محصولات جدید سری لنوو چیست؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لنوو محصولات سری تینک پد را با پردازنده‌های نسل هشتم به‌روزرسانی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..