تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله جنگنده‌های اسرائیلی به شهر رفح

۶۵۶۵۸۱

۲۲۰  بازدید

یک منبع محلی فلسطینی امروز (پنجشنبه) از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مناطق مختلف غزه از جمله رفح خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: یک منبع محلی فلسطینی امروز (پنجشنبه) از حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مناطق مختلف غزه از جمله رفح خبر داد.

 منابع محلی فلسطین اعلام کردند، جنگنده‌های اسرائیل زمین‌های کشاورزی را در شرق شهر رفح، در جنوب غزه هدف قرار دادند.

همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شمال شرق رفح را نیز بمباران کردند، این حملات تلفات جانی نداشته و خسارت‌های مادی برجای گذاشت.

برخی از موشک‌های شلیک شده توسط اسرائیل به رفح منفجر نشد.

ارتش اسرائیل در بیانیه‌ای مدعی شد، جنگنده‌های اسرائیل با چندین حمله هوایی به پایگاه‌های شرقی رفح "زیرساخت‌های تروریستی" را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است: ارتش اسرائیل همه تدابیر خود را به کار خواهد بست تا مانع از تلاش‌ها برای ایجاد ناامنی در سرزمین‌های اشغالی شود.

ارتش اسرائیل در بیانیه مذکور اعلام کرد، برای مقابله با همه سناریوها در آماده‌باش کامل قرار دارد و در برابر هر گونه تلاشی که به امنیت اسرائیل آسیبی بزند، واکنش نشان خواهد داد.

همچنین رسانه‌های اسرائیل اعلام کردند، ارتش این رژیم چهارشنبه شب ۱۰ فلسطینی را در کرانه باختری بازداشت کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله جنگنده‌های اسرائیلی به شهر رفح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..