تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت سکه و ارز کاهش می‌یابد

ساعت24 -عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: افزایش اخیر قیمت ارز و سکه ناشی از تحریکات دشمنان کشور است و در روزهای آتی قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

سید‌حسن حسینی‌شاهرودی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار، با اشاره به اعتراضات اخیر مردم در برخی از شهرها، گفت: اعتراضات اخیر مردم مورد سوء استفاده معاندین و دشمنان نظام قرار گرفته و آنها می‌خواهند اعتراضات مردم را که بیشتر جنبه اقتصادی، معیشتی و همچنین مبارزه با فساد و گرانی را دارد، سمت و سوی سیاسی و امنیتی دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان سالیان سال در پی این هستند تا نه تنها از جهات سیاسی و امنیتی بلکه از بعد اقتصادی نظام را دچار چالش جدی کنند، افزود: در سال 88 شاهد بودیم که برخی از دشمنان داخلی با گرادادن، بحث تحریم‌ها را مطرح کردند و دشمنان ما در کشور‌های غربی به این موضوع عمل کردند؛ در حال حاضر هم بحث بازگشت برخی از تحریم‌ها عنوان شده و لذا دشمنان به هر شیوه‌ای به دنبال این هستند تا به اقتصاد کشور ضربه زده و با اقدامات خود فضای اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم را به اغتشاش بکشانند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، با بیان اینکه، ما شاهد ارسال پیام‌هایی از سوی کشور‌های غربی مبنی بر اینکه مردم پول‌های خود را از بانک‌ها بیرون کشیده و به دلار و ارز تبدیل کنند، هستیم، ادامه داد: البته دشمنان کشور و مردم ایران این روش را به صورت علنی و غیر علنی پیش از این هم انجام داده‌اند که البته هیچ نتیجه‌ای برای آنها نداشته است.

حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه  افزایش قیمت ارز و سکه در روز‌های اخیر تحت تاثیر تحریکات خارجی و پیام‌هایی که از سوی دشمنان از خارج از کشور ارسال می‌شود قرار گرفته است، گفت: این حباب کوچک قیمتی در روز‌های آتی از بین رفته و ارز و سکه به قیمت پیشین باز‌ می‌گردد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: توصیه می‌کنم که مردم وسوسه نشوند که در این شرایط نقدینگی و سپرده‌های خود را به سکه و ارز تبدیل کنند که قطعاً در روز‌های آینده شاهد کاهش قیمت سکه و ارز خواهیم بود که در این صورت آنها زیان مضاعفی را متحمل می‌شوند.

منبع:تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت سکه و ارز کاهش می‌یابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..