تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۲۰۱۷، بدترین سال تقویمی هیرنفین بود

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال هیرنفین که رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد، شروع خوبی را در فصل جاری لیگ دسته  برتر هلند موسوم به اردیویزه نداشته است،این در حالی است که یک روزنامه هلندی اعلام کرد، سال 2017 بدترین سال تقویمی باشاه هیرنفین بوده است.

روزنامه NRC '' با بررسی روند امتیاز گیری هیرنفین در سال 2017 نوشت: این تیم در نیمه این سال، 23 امتیاز گرفت و در نیمه دوم هم 14 امتیاز را به دست آورد .به این ترتیب هیرنفین در سال تقویمی 2017 میلادی 37 امتیاز کسب کرد.

این باشگاه به طور مداوم از فصل 1994/1993 در لیگ دسته برتر هلند بازی کرده است. در هیچ یک از آن فصول، هیرنفین مانند این فصل در امتیاز گیری ضعیف عمل نکرده است. میانگین امتیازات این تیم در هر یک از آن سال های تقویمی 53 امتیاز است.

بنابراین 2017 نه تنها بدترین سال تقویمی هیرنفین در اردیویزه محسوب می شود، بلکه این باشگاه بسیار کمتر از حد میانگین، امتیاز کسب کرده است.

هیرنفین در حال حاضر با 23 امتیاز از  18 بازی در جایگاه نهم جدول قرار گرفته است.

انتهای پیام/

هیرنفین بدترین عملکرد را در سال 2017 داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۲۰۱۷، بدترین سال تقویمی هیرنفین بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..