تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طلبکار جدید پرسپولیس از عهد باستان

طلبکار جدید پرسپولیس از عهد باستانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفته می شود ناصر ابراهیمی از طلبکارانی است که به دلیل تعصب بالا به پرسپولیس بیشترین صبر را برای دریافت طلبش داشته است و حدود 18 سال برای دریافت این طلب از باشگاه پرسپولیس صبر کرده است.

ناصر ابراهیمی یار دیرین پروین در پرسپولیس از سال های قبل 50 میلیون تومان از پرسپولیس طلب دارد و هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.

با احتساب گذر زمان اگر پول ناصر ابراهیمی را حساب کنیم 50 میلیون تومان حدود 4 برابر خواهد شد و این رقم معادل 200 میلیون می شود اما اگر از دیدگاه ژوزه مانوئل پرتغالی به این پرونده نگاه کنیم باید برای تعویق پرداخت هم لحاظ شود.

خوشبختانه ناصر ابراهیمی وکیل هم ندارد اما ما یادمان نرفته که ناصر خان ابراهیمی چقدر برای پرسپولیس زحمت کشید.

گفته می شود آن زمان ها قیمت پراید زیر 5 میلیون بود و ناصر خان می توانست 4 تای آن را بخرد....

بگذریم اما حرمت سن و سال ناصر خان را نگه دارید تا در این شرایط دست به شکایت و از این اتاق به آن اتاق نشود.

انتهای پیام/

طلب ناصر ابراهیمی از پرسپولیس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طلبکار جدید پرسپولیس از عهد باستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..