تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات منصوب شد

به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رییس جمهور در حکمی رسول سرائیان را به عنوان دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات منصوب کرد. متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر رسول سرائیان

در اجرای بند «ب» ماده (۴) قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مصوب ۱۳۸۲.۹.۱۹ مجلس شورای اسلامی و ماده (۶) اساسنامه شورای عالی فناوری اطلاعات مصوب ۱۳۸۴.۳.۱۱ هیأت وزیران، با عنایت به تخصص و تجربیات ارزنده جناب‌عالی و بنا به پیشنهاد وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، به عنوان «دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و همکاری سایر اعضای محترم آن شورا و همچنین بهره‌گیری از آراء صاحبنظران و متخصصان ذیربط، بستر لازم جهت ارتقاء و توسعه هر چه بیشتر فناوری اطلاعات در کشور را فراهم آورید.

توفیق شما را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

انتصاب جدید در شورای اجرایی فناوری اطلاعات



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..